Een website bestellen: de beste tips voor 2022
02 Augustus, 2022
Vandaag weet iedereen waarschijnlijk, of heeft ten minste gehoord, dat een website essentieel is voor elk bedrijf. Zonder dit marketinginstrument is het onmogelijk om op de markt concurrerend te zijn. Niet veel mensen weten waar zij bestellingen moeten plaatsen voor de verdere ontwerp van de site, waarmee rekening moet worden gehouden wanneer zij zich tot specialisten richten of hoe zij de echte kosten van de toekomstige website kunnen bepalen. En misschien is het zelfs de moeite waard om zelf een website te maken met de hulp van een ontwerper. Dit artikel zal proberen al deze vragen te beantwoorden.
Is een website nodig in 2022?
In de huidige crisissituatie kan een website een reddingslijn zijn voor elk bedrijf. De website kan worden
gebruikt om
goederen te verkopen, om aanvragen voor de levering van voedsel in ontvangst te nemen, om gemakkelijk
bestellingen te nemen, om een gestructureerde catalogus met productdemonstraties te organiseren, of om een
online
winkel te maken die 24/7 zal verkopen.
En natuurlijk kan de site worden gepromoot door SEO, waarna het een constante generator van potentiële
klanten zal
worden. En als u website-ontwikkeling bestelt bij een professionele studio, waar alle teksten, rubrieken en
de algemene
sitestructuur correct zijn opgezet, dan zal de site zo snel mogelijk in de top van de zoekmachines
terechtkomen, zelfs
zonder extra investering.
Is het de moeite waard om zelf een website te maken?
Met de ontwikkeling van het internet en de technologie zijn er veel verschillende online websitebouwers
gekomen.
Dergelijke bouwers hebben banken, aanbieders van telefoondiensten en andere bedrijven die met IT-technologie
te maken
hebben. Zoals in de praktijk hebben ze een onvoldoende functionaliteit. Wij raden het gebruik daarvan af; u
verliest er alleen maar tijd en energie mee.
Op dit moment zijn er verschillende goede editors die zich ontwikkelen en regelmatig nieuwe functies
toevoegen. Hier
zijn er een paar van:
- Tilda
- WIX
- WordPress
- Drupal
Maar er zijn natuurlijk ook nadelen aan het maken van een website in een editor, hier zijn er enkele van:
- U zult zelf alle details van ontwikkeling en ontwerp moeten begrijpen. Voor professionals vergt dit tientallen jaren werk en professionele opleiding.
- De site zal niet echt van u zijn, maar zal gebonden zijn aan een specifieke editor en zijn server.
- Beperkte functionaliteit die veel marktsegmenten niet zullen passen.
- Regelmatige bedragen, die hoger zijn dan het onderhoud van een gewone website.
- De voorwaarden voor accommodatie en betaling kunnen te allen tijde worden gewijzigd.
- Niemand zal je vertellen hoe je het goed moet doen, je bent "op je eigen".
Uiteindelijk zal de jaarlijkse kostprijs van een website op een websitebouwer hoger liggen dan de kostprijs van een dienst bij een webstudio. En verdere kosten zullen alleen maar stijgen. Daarom is het de moeite waard zich te wenden tot professionals die meer dan honderd websites hebben gemaakt, en alle fijne kneepjes van ontwikkeling en optimalisering kennen. En je tijd kun je beter besteden aan het uitbreiden van je bedrijf.
Bepaal eerst het doel van de site
Als u het doel van de toekomstige website hebt bepaald, bent u halverwege het maken van de site. Begrijpen
wat
het doel is helpt u en de ontwerper om tot een consensus te komen over het uiterlijk en de functionaliteit
van de site.
Op basis van het doel van de site zullen programmeurs in staat zijn de meest effectieve oplossingen voor
deze taak aan
te bieden.
Het is daarom aanbevollen dat de klant eerst goed nadenkt en alle doelstellingen waaraan de website moet
voldoen bepaalt. U kunt ze allemaal opschrijven en verdelen in primaire en secundaire onderdelen. Dit zal de
ontwikkelingstijd verkorten en het budget verlagen. Voor commerciële sites is er maar één einddoel - meer
geld
verdienen. Voor niet-commerciële zou dat kunnen zijn: meer websitebezoekers, de bekendheid van de blog
vergroten, enz.
Hier is een lijst van enkele taken die een website kan uitvoeren:
- Nieuwe klanten aantrekken via internet;
- Online producten en diensten verkopen (populair in 2022);
- Online betaling aanvaarden;
- Merkbekendheid vergroten;
- Een betere dienstverlening aan bestaande klanten;
- Uitbreiding van de geografische omvang van de onderneming (uitbreiding naar nieuwe markten);
- Klanten informeren met actuele informatie;
- Het aanbieden van een complete catalogus van producten en diensten.
De lijst kan worden uitgebreid afhankelijk van het onderwerp van het toekomstige project. Het definiëren van het doel zal de klant helpen om precies te zeggen wat er met de site moet gebeuren.
Nu moet er beslist worden over het ontwerp van de website
Het meest passend is het gebruik van de kleuren en de stijl van het bestaande logo of de huidige stijl van
de
onderneming. Hier, net als in het vorige punt, is het de moeite waard om te vertrouwen op de ontwerpers van
de webstudio. Zij zullen u alle huidige Web-design trends laten zien en vertellen hoe je het juiste doet om
het doel van de site te bereiken.
Freelancers of beginnende webdesigners beschikken niet altijd over voldoende opleiding en ervaring. Daarom
kan de
ontwikkeling van een ontwerp veel tijd in beslag nemen, waardoor veel tijd en geld van de klant wordt
verspild.
De klant moet beseffen dat als hij, zijn vrouw of zijn zoon de site goed vindt, betekent niet dat alle
bezoekers en
klanten hem goed zullen vinden. Je moet dus geen site maken "voor jezelf", maar "hoe het nodig is". In de
eerste plaats moet worden voldaan aan het doel van de site. Daarom luister je het best naar de webdesigners
of op zijn minst kommen jullie tot een overeenkomst over dit onderwerp.
De klant kan ook nadenken over de plaats of aanwezigheid van bepaalde elementen op de website. Dit zal het gemakkelijker maken om de taak te begrijpen voor designers, bijvoorbeeld:
- Welke kleuren moeten worden gebruikt;
- Welke indruk de website op de bezoeker moet maken;
- Welke ontwerpelementen moeten worden gebruikt;
- Welk lettertype je wilt zien;
- Of er een "slider" nodig is op de home page;
- Hoe de belangrijkste elementen moeten worden geplaatst;
- Is er behoefte aan een zijkolom;
- Enzovoort.
Het belangrijkste dat bij de ontwerper moet worden nagevraagd is de beschikbaarheid van adaptief (rubberen) ontwerp op de toekomstige website. Dit is een ontwerp dat zich automatisch aanpast aan het scherm van computers, smartphones en tablets. In 2022 is het maken van een website zonder een adaptief ontwerp, is weggegooid geld, aangezien alle grote zoekmachines zijn overgestapt op "Mobile-first inde_img". Dat wil zeggen dat zij de voorkeur geven aan sites met een rubberen ontwerp voor mobiele apparaten. Als designers u iets anders verzekeren, loop weg van zulke "specialisten".
Met welk CMS bestel ik een website?
Het volgende punt is puur technisch, dus veel klanten hoeven er niet al te veel van te begrijpen, maar
moeten vertrouwen
op de professionals van de webstudio waar de site wordt besteld. De klant hoeft alleen maar naar de
portfolio van
studio te kijken, werkende projecten in gelijkardige niches vinden en de beschikbaarheid van deze
projecten in zoekmachines controleren. Degenen die deze kwestie grondiger willen bestuderen, kunnen verder
lezen.
Websites kunnen worden gemaakt op basis van een "Site Management System" (CMS) of zuiver HTML (statische
pagina's). Elke
aanpak heeft zijn voor- en nadelen. We antwoorden meteen dat op sites op CMS zijn er genoeg voordelen als
nadelen, vooral in de huidige 2022.
De voordelen van een website op CMS:
- Mogelijkheid om zelf site-inhoud toe te voegen en te wijzigen (maar basiskennis is vereist);
- De meeste grafische elementen van de site zijn aanpasbaar (ook vaardigheden en begrip vereist);
- Mogelijkheid om interactieve websites te maken;
- Eindeloze mogelijkheden voor verdere upgrades;
- Snelle veranderingen in het ontwerp dankzij kant-en-klare sjablonen.
De voordelen van een HTML-site:
- Snel en goedkoop te ontwikkelen;
- Snelheid van de site (een van de belangrijkste parameters);
- Flexibiliteit en aanpassingsvermogen voor SEO-promotie;
- Het vermogen om elke taak te volbrengen;
- De server is neutraal, zelfs de goedkoopste optie is voldoende.
Het komt erop neer dat HTML/CSS-sites geschikt zijn voor elk project, zelfs die met de meest complexe functionaliteit. U kunt die zelf niet bewerken. Elke keer dat u een verandering wilt, moet u een specialist raadplegen. In de meeste gevallen vereisen sites met een CMS-systeem ook de behandeling van professionals. Bovndien zijn ze niet altijd goed igesteld op SEO en laden ze duidelijk minder snel.
In de huidige wereld van de technologie nemen websites die op een CMS zijn gebaseerd een aanzienlijk deel van de markt in. Maar zonder kennis en een minimale inzicht in dit systeem is er geen weg zonder de inschakeling van een specialist. Wij bevelen websites aan die gebaseerd zijn op zuivere code (HTML/CSS).
Welk CMS kiezen?
Terwijl de ontwikkeling van een website op zuivere code duidelijk en eenvoudig is, is het bij de keuze van
een CMS-systeem de moeite waard om te kijken naar de populariteit, die vele sites over de hele wereld
beheert.
Dankzij dit, hoef je niet lang ontwerpers te zoeken om de site te maken en te bewerken - veel
webontwikkelaars zijn al vertrouwd met zo'n CMS. Ook met populaire systemen zijn alle voor- en nadelen al
bekend - zodat u de "motor" nauwkeurig kunt kiezen die geschikt is voor uw project.
Over het algemeen werken ontwikkelaars met verschillende CMS, die elk worden aanbevolen voor een specifiek
project en budget. Hier zijn er een paar van:
- WordPress is populairste website engine in de wereld. Het is flexibel, gemakkelijk te ontwikkelen, veilig en gratis. Het kan worden gebruikt om een eenvoudige blog of zakelijke site te maken, maar ook een volwaardige online winkel of bedrijfswebsite.
- Joomla! is het tweede meest populaire CMS in de wereld. Het is moeilijker voor de eindgebruiker om die te leren gebruiken, maar heeft enkele voordelen die kunnen spelen in het voordeel van het kiezen van deze content management systeem.
- OpenCart is de meest populaire online winkel engine. Het belangrijkste voordeel is dat het gratis, snel en niet veeleisend is voor de server resources. In de standaardeditie beschikt het al over bijna volledige functionaliteit voor de succesvolle werking van de winkel.
Er zijn ontwikkelaars die aan andere engines werken, zoals UMI, NetCat, Magento, PrestaShop en andere. Maar
omdat ze zo weinig voorkomen, zal het voor u moeilijk zijn een specialist te vinden om de site in de
toekomst te
bewerken of verder te verbeteren. In de toekomst zal u waarschijnlijk gewoon een volledig herontwerp van de
site worden aangeboden op een meer bekende en gemakkelijk te ontwikkelen engine.
Er bestaat geen perfecte engine - er zijn specialisten die weten hoe ze met een bepaald CMS moeten werken.
Zoek een specialist, bekijk zijn werk en stel vragen, hij zal zeker advies geven over hoe een site te
ontwikkelen. En
ter verduidelijking, een commercieel project hoeft niet te werken op een betaalde en dure versie van de
engine -
een goede ontwikkelaar zal een geweldige site maken voor alle taken, zowel op het gratis CMS, als op een
betaalde.
Welke extra functies moeten worden toegevoegd?
Eerst en vooral moet de nieuwe website de basisfunctie vervullen die aan het begin van dit artikel is
omschreven. Het moet ook moeten zijn begrijpelijk voor gebruikers, goed geïndexeerd door zoekmachines en
gemakkelijk te bewerken voor eigenaar van de site. Welke functionaliteit moet door de ontwikkelaar worden
toegevoegd aan of gevraagd naar de toekomstige site?
Must-have kenmerken van een website in 2022:
- CMS voor website content management;
- SSL-beveiligingscertificaat;
- Hoge snelheid van site laden;
- SEO optimalisatie voor zoekopdrachten;
- Geconfigureerde sitemap, robots.txt bestand, favicon;
- Cache-module voor snel laden;
- Duidelijk menu, zoekformulier;
- Terugkoppeling, oproeporder, online contact
Welke extra functies kunnen er zijn:
- Integratie met sociale media;
- Reacties en beoordelingen van gebruikers;
- Meertaligheid als u voor meer dan één land werkt;
- Een sectie voor het publiceren van nieuws, een blog;
- Rekenmachine, quizzen;
- Turbo en AMP pagina's;
- Online betaling via betalingssystemen.
Hoe vind je een goede website ontwikkelaar
Als je een beetje zoekt in de zoekmachines, kun je heel wat websites vinden van studio's, particuliere
ambachtslieden en freelancers in uw regio. Maar de klant begrijpt in de meeste gevallen de fijne kneepjes
van ontwikkeling niet en let op klassiek marketing triggers - prijs, promoties, en het werk van managers.
Als de klant hier tevrede opleveren en winst zal maken, is niet bekend.
Om een website-aannemer te kiezen, raden wij u aan eerst het portfolio te lezen en goed naar de argumenten
te luisteren. Wees dan niet lui en controleer via Google of de site in kwestie bij relevante zoekopdrachten
in de
zoekmachine voorkomt. Als de ontwikkelaar aan projecten in uw gebied heeft gewerkt, is dit nog een pluspunt
in zijn
voordeel, omdat hij de verschillende details van het promoten van deze business op het internet al kent.
De voordelen van het bestellen van een website bij een webstudio:
- De studio's bieden uitgebreide diensten - ontwerp, ontwikkeling, promotie, reclame, enz. De klant moet niet opzoek gaan naar een aparte master voor elke opdracht.
- De studio's werken officieel, onder contract, met betaling op de rekening van de firma. Dankzij dit, is de cliënt beschermd door de wetten van het land.
- De klant communiceert met de manager of projectmanager tijdens de ontwikkelingsfasen - alle gesprekken worden gevoerd in een gemeenschappelijke taal. Het zal niet nodig zijn speciale terminologie te leren voor de juiste "benadering" van de programmeur.
- Webstudio's zijn partners van vele CMS, registrators, hosts, enz. Daarom ontvangt de klant bepaalde geschenken en kortingen op deze diensten.
- De studio heeft een kantoor waar u terecht kunt met vragen en informatie over de stadia van van een project.
- Het werk zal worden voltooid precies zoals geschreven in het contract en de prijs zal niet veranderen tijdens het ontwikkelingsproces.
De voordelen van het werken met freelancers:
- Geld besparen op de ontwikkeling van websites, aangezien freelancers geen verplichte kosten hebben, geen personeel, geen boekhouder, enz. Je werkt direct met een persoon.
- De werkzaamheden worden onofficieel uitgevoerd en betaald. Relevant voor hen die een middel bestellen met niet al te schone bedoelingen.
- Alle onderhandelingen worden direct gevoerd, u kunt direct op de hoogte worden gebracht van de voortgang van de ontwikkeling. Maar u zult waarschijnlijk de terminologie moeten leren en u moeten verdiepen in het ontwikkelingsproces van websites.
- U kunt snel resultaten boeken, ook op feestdagen en in het weekend, want de freelancer is niet gebonden aan werktijden.
Maar u moet beseffen dat wanneer u rechtstreeks met een freelancer werkt, uw financiën niet beschermd zijn -
de persoon
kan gewoon de betaling aannemen en verdwijnen, niet antwoorden op oproepen en e-mails. Heel vaak kunnen
klanten geen
gemeenschappelijke taal vinden met een particuliere ontwikkelaar - hij begrijpt niet wat u wilt, omdat hij
geen ervaring
heeft in het communiceren met klanten. En natuurlijk kunt u een beginnende specialist tegenkomen die voor uw
geld een
volkomen middelmatige bron zal maken, die niet zichtbaar zal zijn in zoekmachines, bezoekers zal afschrikken
en nul
conversiepercentage zal hebben.
Wanneer een ontwikkelaar is gevonden, moet u bij het bestellen van de site niet alleen afgaan op uw wensen
en "wants",
maar luisteren naar alle aanbevelingen die worden gedaan en het er zoveel mogelijk mee eens zijn. U wendt
zich immers
tot deskundigen op het terrein, die weten hoe een site vandaag moet worden gemaakt, hoe elementen moeten
worden
geplaatst voor een maximale bruikbaarheid. De klant kan slechts enkele punten van zijn specialisatie
verduidelijken: hij
kan u zeggen welk product u het eerst moet verkopen, op welke u de nadruk niet moet leggen, en hoe ze
verschillen.
Begrijpen, hoe je reclame maakt en website promoot
Een website maken is niet genoeg om klanten te werven, u moet hem ook "promoten". Je kunt dit zelf doen en
daarmee verspil je een hoop tijd en moeite. Maar u kunt dit overlaten aan professionals. Als de website in
een
webstudio wordt gemaakt, dan is dat waar u promotie moet aanvragen.
Er zijn verschillende methoden om bezoekers naar een website te lokken:
- SEO promotie in zoekmachines. Het proces is lang (vanaf 6 maanden), maar uiteindelijk is het de methode die de goedkoopste en meest geïnteresseerde bezoekers.
- Contextuele reclame. Begint klanten binnen te brengen in slechts een paar uur na de lancering. Het enige nadeel is dat klanten zullen stoppen met naar je site te komen als het geld op je advertentie rekening op is.
- Gerichte reclame op sociale netwerken (targeting). Advertenties worden getoond aan mensen op basis van geselecteerde criteria - geslacht, leeftijd, locatie, interesses. Maar u moet zich ervan bewust zijn dat niet alle niches met deze methode kunnen worden gepromoot.
Het is beste om promotie en website ontwikkeling in één studio te bestellen. De site zal dan in één keer klaar zijn en begrepen worden door specialisten. Zij zullen weten wat er in het project is gedaan en zullen het gaan promoten zodra het creatiewerk klaa5r is. Ook bieden studio's heel vaak verschillende promotiepakketten aan als cadeau, u kunt hier wat geld op besparen.
Hoeveel kost een goede website?
De prijs van een website hangt af van vele factoren, waardoor de kosten sterk kunnen variëren. Veel mensen
zagen
contextuele reclame advertenties die websites aanbieden voor 100 EUR, 1000 EUR en zelfs voor 3000 EUR. Het
is
erg moeilijk te begrijpen hoeveel u voor een website moet betalen.
Ga niet naar de advertenties aan de onderkant van de markt, er is waarschijnlijk een beginnende freelancer
die net aan
de slag gaat met de de fijne kneepjes van website ontwikkeling. Het is verspilling van uw geld en tijd.
Wij raden aan de gulden middenweg van website kosten te kiezen voor uw regio en niche. Bekijk alle
aanbiedingen van
studio's en freelancers, gooi degenen die geen goede portfolio hebben weg en leid een gemiddeld bedrag af.
Dit zal een
goede prijs zijn voor een goede site. Het is ook niet overbodig rechtstreeks contact op te nemen en de prijs
te
verduidelijken aan de hand van de vereisten voor de site, aangezien de prijs die op het internet staat vaak
niet
overeenstemt met de uiteindelijke prijs.
Soorten sites
En hier komen we bij het belangrijkste: de soorten websites die momenteel kunnen worden besteld. Sommige
sites zijn
geschikt voor start-ups, andere voor kleine bedrijven, en weer andere voor grote ondernemingen waarvan de
aanwezigheid op internet noodzakelijk is. Het is niet nodig om geld te besparen op de website. Het is de
moeite waard om aanbevolen kwaliteitsoplossingen te
bestellen. Dan zult u in de toekomst geen problemen of vragen hebben over de werking van het project.
Als u een echt veelbelovende website wilt maken, die geschikt is om later geld te verdienen, moet u een
webstudio met
ervaren professionals zoeken. Om meer te weten te komen over de kwaliteit van het werk van een bepaald
bedrijf, moet u
naar de portfolio kijken, die op de website aanwezig moet zijn. Als de portfolio bestaat uit sites die u
leuk vindt en
die enig succes hebben behaald in termen van bezoekersaantallen, dan kunt u naar deze webstudio gaan.
Promotionele website
De eenvoudigste website, die meestal uit één kleine pagina bestaat. Deze minisites worden gewoonlijk gebruikt voor evenementen (concerten, conferenties, seminars, enz.). Zo'n site wordt na de gebeurtenis meestal overbodig en wordt gewoon verwijderd. Soms wordt de domeinnaam gebruikt om andere promotionele websites van toekomstige evenementen. Voor het bedrijfsleven zijn dergelijke eenvoudige sites niet geschikt - zij bevatten te weinig informatie voor de toekomst klant.
Visitekaartje website
"Visitekaartje website" - deze afkorting verscheen in het midden van de jaren 2000, toen de ontwikkeling van websites ingewikkeld en duur was. Het was toen dat de eenvoudigste websites "visitekaartjes" begonnen te heten. Deze sites hebben meestal 1-2 foto's en een pagina tekst. Nu noemen ze het betaalbare sites, maar de grens tussen het kwaliteitsvolle "visitekaartje" en de website van het bedrijf is praktisch weggevaagd. Het is een website voor een bedrijf of onderneming, met alle informatie en contacten.
Bedrijfswebsite
Een bedrijfswebsite is een klassieke website die bestaat uit statische pagina's. Zeer geschikt voor start-ups, kleine en middelgrote bedrijven, als een goedkoop demonstratieterrein. Een dergelijke website kan op permanente basis worden gebruikt door bijna elke soort bedrijf. Het is een van de meest universele websites op dit moment, het past onder seo-promotie, onder contextuele reclame en "targeting".
Als u niet zeker bent van uw keuze, is dit de beste optie.
Landing page
Een landingspagina is een website van één pagina waarvan de volledige inhoud de bezoeker aanzet tot het ondernemen van een actie (bv. het achterlaten van een verzoek). Het is perfect voor de verkoop van een specifiek product of een specifieke dienst. In combinatie met contextuele reclame kan een gestage stroom van aanvragen van klanten worden geregeld. Een landing page verkoopt het meest in vergelijkig met andere websites. Hoewel veel mensen zeggen dat one-page sites niet meer werken, laten ze nog steeds goede resultaten zien.
Bestel een Landing page als u een kleine selectie van producten of diensten heeft.
Catalogus website
Catalogus site is een site met een grote catalogus van de producten van het bedrijf, maar zonder de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen online. De goederen op deze website zijn gecategoriseerd en hebben gedetailleerde beschrijvingen en foto's. Deze plaats is geschikt voor ondernemingen die actief zijn in de groot- en kleinhandel. Ontworpen om potentiële klanten kennis te laten maken met goederen uit de catalogus.
Online winkel
De online winkel is een moderne oplossing voor het organiseren van online handel. De productcatalogus is onderverdeeld in logische categorieën en subcategorieën. Goederen hebben gedetailleerde beschrijvingen, foto's en de mogelijkheid voor klanten om feedback achter te laten. De voorkeur leveringsmethode en betalingssysteem voor het aanvaarden van betalingen worden opgezet. De keuze van een dergelijke optie moet worden behandeld met verantwoordelijkheid, aangezien een grote winkel een grote investering van tijd en inspanning van de eigenaar vergt.
Bedrijfswebsite
Een bedrijfswebsite is een volwaardige vertegenwoordiging van een bedrijf op het internet en een doeltreffend instrument om nieuwe klanten aan te trekken en te behouden. Indien nodig kan een dergelijke site afzonderlijke elementen bevatten van alle voorgaande opties, zoals een productcatalogus of afzonderlijke landingspagina's voor bepaalde producten. Ook op dergelijke sites wordt een systeem van communicatie van werknemers binnen het bedrijf opgezet. Maar de laatste tijd wordt hiervan afgestapt ten gunste van de implementatie van CRM-systemen - deze zijn efficiënter, gemakkelijk te leren en eenvoudig te implementeren.
Internetportaal
Een internetportaal is een grote, interactieve website die een groot aantal functies en kenmerken voor de gebruikers samenbrengt. Mail, informatie zoeken, nieuws, playbill, bibliotheek, artikelen, foto- en videogalerijen, weer en meer - dit alles op één site. Het moet duidelijk zijn dat een dergelijke site voldoende financiële middelen en een gekwalificeerd team moet hebben voor het verdere onderhoud daarvan.
Forum
Forums waren vroeger erg populair, waar mensen op basis van hun interesses samenkwamen, met elkaar communiceerden en interessante informatie uitwisselden. Nu zijn dergelijke bronnen vervangen door sociale netwerken. Het is veel gemakkelijker om inhoud te creëren en door te bladeren, om mensen te vindebn om mee te praten en eigen ervaringen te delen. Veel populaire online forums zijn nu praktisch uitgestorven, het aantal bezoekers is met een factor tien gedaald.
Welke website verkoopt beter?
Landingspagina's verkopen beter en zijn precies met dat doel ontworpen: alles is erop gericht goederen of
diensten te
verkopen, over elk blok, elke zin en elk beeld is nagedacht. De aandacht van de klant gaat altijd daar
naartoe waar hij
hoort te gaan, en dat is waar het orderformulier zich meestal bevindt.
Een landingspagina is ideaal voor de verkoop en promotie van een of meer producten en diensten: cursussen
Engels,
installatie van kunststof ramen, in-home manicure of hondenuitlaatservice. Als u een grote winkel heeft,
maak dan een online winkel website, en maak een aparte landingspagina voor specifieke
producten, diensten, promoties. Als je een beginner
bent of goederen verkoopt van beperkt aanbod - voel je vrij om een landingspagina te kiezen, en dan, onder
de juiste
omstandigheden, een volledige site te bestellen.
Waar komt het op neer?
Er zijn verschillende websites, elk met zijn eigen voor- en nadelen. Het is moeilijk een universele oplossing te vinden, omdat de site moet worden gekozen voor de specifieke taak die hij moet uitvoeren. Bijvoorbeeld om een grote uitstalling van de producten van het bedrijf te zijn, om online goederen te verkopen, om potentiële klanten te brengen of gewoon om een vertegenwoordiging van het bedrijf op het internet te zijn. Alvorens te bestellen is het dus de moeite waard deze vraag te beantwoorden: welk probleem moet de toekomstige site oplossen.
Wij hopen dat dit materiaal u zal helpen fouten te vermijden bij het bestellen van een website. Indien u nog vragen heeft, neem dan contact op met onze studio. Wij zullen u gratis adviseren en oplossingen voorstellen die geschikt zijn voor uw project.