• TOP in Google
  • Webdesign
  • Website maken
  • SEO-teksten
images and logo

Google advertenties, vanaf 350 euro p.m.

We zijn 24/7 beschikbaar

Hoe worden advertenties getoond?
Wat is het gedrag van bezoekers op de site?
Welke producten worden meer bekeken en welke helemaal niet?
Deze en vele andere parameters moeten voortdurend worden gecontroleerd en geobserveerd. Breng wijzigingen aan en observeer hoe deze wijzigingen het functioneren van de site beïnvloeden.

Google heeft veel verschillende reclamestrategieën, die allemaal verschillen van elkaar. Er zijn bijvoorbeeld advertentiecampagnes die constante selectie en testen van zoekopdrachten vereisen. Er zijn ook advertentiebedrijven die automatische trefwoordselectie gebruiken. In elk van deze strategieën moeten bedrijven met zoekwoorden kunnn werken, ze selecteren, hun effectiveit testen en controleren, etc.

Hoe beter een site is geoptimaliseerd voor een zoekmachine, hoe goedkoper de advertenties. Een goed geoptimaliseerde website biedt goede mogelijkheden voor SEO-promotie. Een site die niet is geoptimaliseerd voor de zoekmachine presteert niet goed. Adverteren wordt duur en levert niet de verwachte resultaten op.
Het optimaliseren van een website is een verantwoordelijk en tijdrovend proces.

Het budget van de advertentiekast moet dagelijks worden gecontroleerd. Vaak brengen minimale veranderingen in het bod van zoekopdrachten verbazingwekkende resultaten. Als het budget van het bedrijf niet wordt gemonitord, kan dit leiden tot overbesteding en inefficiëntie. Je moet niet alleen het budget beheren, maar ook de dagen en tijden waarop advertenties worden weergegeven.

Google Analytics:
- Doelgroepen creëren
- Het analyseren van de interactie van bezoekers met de website
- Analyse verkeersbronnen
en nog veel meer, afhankelijk van de projecten
Google Tag Manager:
- De nodige triggers creëren voor tracking
Google Merchant Center:
- Een onmisbare tool voor Google Shopping
Alle webwinkels (webshop) werken samen met deze tool.


Standaardpakketten voldoen vaak niet aan de specifieke behoeften van de klant. Klanten hebben niet altijd een volledig inzicht in wat ze precies nodig hebben. Wij bieden een volledig dienstenpakket aan, inclusief hoogwaardige ondersteuning, daarnaast kunnen wij ook gedeeltelijke opdrachten uitvoeren, zoals het aansluiten of instellen van specifieke diensten.

Om met het basistarief te kunnen werken, is het nodig om voorbereidend te beginnen met adverteren. Hoeveel werk is daarmee gemoeid? - Zonder het te analyseren, weten we het niet.

Task completed

Het analyseren van je project en het aanvragen van een offerte is gratis.

Mail ons je website en wat je wilt bereiken. We zullen het analyseren en dan kunnen we je de exacte kosten van ons werk vertellen.

Task completed

Een paar voorbeelden van hoe we de kosten van onze diensten vormen.

Als je een reclamebureau hebt gezocht of zelf op zoek bent naar antwoorden, hebt u verschillende aanbiedingen gevonden. Op internet kun je aanbiedingen vinden vanaf 100 euro per maand. Wij hebbn hier commentaar op en zullen enkele voorbeelden geven die je zullen aanmoedigen om na te denken en niet te experimenteren en je tijd en geld te verspillen.

Task completed

Een belangrijke regel en sleutel tot succes:

"In het internet goederen of diensten verkoopt uw website. Niet u." U hebt een eenvoudig ontwerp en duidelijke functionaliteit voor de bezoeker nodig.

Als je nog nooit hebt geadverteerd en je hebt geen geregistreerde Google-tools, dan moet je site volledig worden voorbereid. Dit kost tijd.

Task completed

Conclusie. Bereid het noodzakelijke minimum aan hulpmiddelen voor om reclame te starten en in te stellen.

Je hebt een online winkel met productkaarten. Elke productkaart heeft een aantal belangrijke parameters voor de zoekmachine. Deze moeten goed worden ingesteld en geoptimaliseerd.
We werken met winkels van 80 producten en we hebben ook projecten met 5000 producten. De kwaliteit van het werk dat we doen zijn voor alle projecten op hetzelfde hoog niveau, alleen de bestede tijd verschilt per project.

We begeleiden dit project nu al enkele jaren.
De site verkoopt groenhuizen. Dit product heeft seizoensgebonden. Oktober, november, december en januari zijn de dode periode. De goederen worden praktisch niet verkocht.
Maar vanaf februari begint de verkoop aan te trekken. Deze periode moet zorgvuldig in de gaten worden gehouden. We weten zeker dat je concurrenten waarschijnlijk met agentschappen werken of een marketeer in hun team hebben die dagelijks veilingstatistieken verzamelt, de dagelijkse posities van de site controleert, statistieken analyseert en 's avonds actie onderneemt die de positie van de winkel in de zoekmachine verbetert.
Om het eenvoudig te zeggen.
Als je een fysieke winkel hebt, gaan mensen naar binnen en kopen er goederen. Elke avond of ochtend maak je het schoon, ruimt je het op, en verbetert je het. Dus, in uw online winkel komen voor de dag 1000 keer meer bezoekers dus waarom zou je een online winkel anders moeten behandelen als een fysieke winkel? De winkel moet worden gemonitord, geanalyseerd, verbeterd en er moet voortdurend aan gewerkt worden. Kijk naar de websites van uw concurrenten in in verschillende landen. Dit zal het antwoord zijn op veel van uw vragen. Het is als een auto, hij moet voortdurend worden onderhouden en nagekeken.

Task completed

We doen ons werk met kwaliteit. Ons werk levert resultaten op. We geven om het vertrouwen van onze klanten, onze beoordeling en positieve aanbevelingen. We vermijden samenwerking zonder resultaat. Je kunt geen half werk leveren en een goed resultaat behalen.