Eerlijke en pure voorwaarden.
Elk bedrijf kan niet groeien (schaalvergroting) zonder reclame en promotie in zoekmachines. Het maakt
niet
uit welk type reclame je gebruikt:
- Visitekaartjes verspreiden in je buurt
- Adverteren op Instagram of Facebook
- Je merk promoten met Google-advertenties
Dit alles betekent dat je je bedrijf vergroot en klanten aantrekt. Hoe kun je snel nieuwe klanten
aantrekken en je bedrijf een maximale omzet laten draaien? Het enige antwoord op deze vraag is een
advertentie plaatsen.
Over ons en onze diensten.
Wij zijn een team van specialisten in de promotie van sites in zoekmachines. Onze hoofdrichtingen
zijn:
- SEO website promotie
- Betaald adverteren in de zoekmachine van Google
Dit zijn twee verschillende manieren om je bedrijf te promoten in de zoekmachine.
SEO is een lange, moeilijke weg. Het vereist geduld, financiële investeringen waardoor je een trager,
maar
beter resultaat krijgt. Je hebt minimaal 4 maanden of meer nodig. Het hangt allemaal af van het
project
en
vele andere indicatoren. Maar uiteindelijk krijg je veel kwalitatief en relatief goedkoop verkeer naar
je
site.
Adverteren via Google (Google ADS) is een snelle start. Je krijgt bijna onmiddellijk nieuwe klanten en
je
bedrijf begint te werken. Maar deze manier werkt alleen op basis van betalen om klanten naar je site
te
trekken. In eenvoudige woorden: u betaalt - reclame werkt, u betaalt niet - reclame werkt niet. Alles
is
heel duidelijk en begrijpelijk.
De ideale variant van promotie - is een combinatie van beide aspecten. Aan een kant het traag maar
betrouwbaar opbouwen van klanten door middel van SEO en aan de andere kant een goede kickstart krijgen
met
Google Ads om het proces te versnellen. We hebben het hier niet over sociale media. Dit is een
volledig
aparte richting met andere aanpakken.
We hebben het niet over sociale netwerken. Dit is een volledig aparte richting.
Google advertenties, hoe het je helpt en
waarom je het wilt.
Op het eerste gezicht ziet het er eenvoudig genoeg uit. Je verkoopt sportschoenen. Iemand voert een
zoekwoord in de zoekmachine in, bijvoorbeeld "sportschoenen kopen" en Google toont een site met jouw
product. De persoon ziet uw product, koopt en dat is het!
In dit schema is iedereen blij, de klant kocht sportschoenen, Google kreeg zijn premie voor reclame,
de
site kreeg een klant die sportschoenen kocht. En het zou wenselijk zijn dat het 100 keer per dag zo
zou
gaan. Maar zo werkt het niet. En zo zal het nooit werken. Adverteren via Google, marketing, goede
analyse
- het is een zeer complex geheel van allerlei acties en manipulaties. Een paar voorbeelden.
Google heeft veel tools en technologieën om je site te kunnen operen en je bedrijf uit te breiden:
- Google Tag Manager
- Google Analytics
- Google ADS
En dit is nog maar de meest basale set tools zonder welke effectief adverteren onmogelijk is. Je kunt
doorgaan met het beschrijven van verschillende technologieën, voorbeelden en cases geven en
uiteindelijk
wordt het oneindig lang proces.
Al deze manoeuvres met vergaderingen, grafieken op papier, persoonlijke ontmoetingen en discussies
over
onbegrijpelijke strategieën - zitten niet in ons pakket. Wij bieden een marketing service aan waardoor
je
je site een kickstart kan geven en voortdurend kan groeien op lang termijn. We willen het proces zo
simpel
en duidelijk mogelijk maken zodat we een goede samenwerking kunnen hebben zonder onnodige
tijdsbestedingen.
Al deze manoeuvres met vergaderingen en bijeenkomsten, met grafieken op papier, thee aan de ronde
tafel,
persoonlijke ontmoetingen en discussies over onbegrijpelijke strategieën - in het begin is dit gewoon
tijdverspilling.
De formule voor succes is heel eenvoudig - PRODUCT - GELD - PRODUCT. Niets nieuws dat de mensheid niet
heeft
uitgevonden. Als je geld steekt in reclame en er is geen resultaat, dan weet je marketeer niet hoe hij
moet
werken. Alles is eenvoudig en duidelijk.
Waarom heb ik een reclamespecialist nodig?
Een advertentie opzetten en uitvoeren kost niet veel. Bij het opzetten van een advertentie is de
belangrijkste kostenpost de tijd die nodig is om de advertentie goed in te stellen. Er zijn veel ins
en
outs die je moet weten en er kruipt veel tijd in. Dat is waarom je een reclamespecialist nodig hebt,
hij
steekt alle tijd erin die de klanten er niet voor over hebben. De belangrijkste taak van een
advertentiespecialist is om voortdurend te werken met de algoritmen van Google.
Laat me een voorbeeld geven van een account.
Er is zo'n belangrijke indicator "Veilingstatistieken". In een van de
advertentieaccounts stond de klant constant in de top drie. Plotseling gebeurde er iets. Na 10.12.2023
zakte de site van de klant naar de 10e positie en lager. Dit probleem was snel opgelost omdat wij
constant
deze indicatoren en vele anderen in de gaten houden.
Dit was een probleem. En het moest snel worden opgelost. Deze indicator en vele andere worden door ons
in
de
gaten gehouden.