4 checklists - toets inhoud aan nieuwe Google-eisen

Gepubliceerd op 02 November 2022
Tatyana Shevchenko (Cordis-Site)
Checklist voor verificatie SEO - Cordis-site
Google и Bing - nieuwe eisen.

Hey, dit is Cordis-Site! Wij ontwikkelen websites, promoten naar de top van zoekmachines en schrijven tests voor websites. We doen analytics en wijzen op fouten. In onze artikelen delen we case studies, tips en trucs. Schrijf je in en lees!

Bing en Google hebben beide dezelfde ontwikkelingsrichting gekozen - algoritmen aanleren om de natuurlijke zoekopdrachten van gebruikers beter te begrijpen, de zoekbehoeften te raden en geschikte inhoud te produceren die betrouwbaar is.

Laten we eens kijken naar de eisen van zoekmachines - welke inhoud zij nu in 2022 beschouwen als kwaliteit, origineel en waardig om de top te bereiken.

Inhoud moet worden gemaakt om de lezer van nut te zijn

Helpful content update Google zal inhoud die niet is gemaakt om de lezer te helpen, maar voor verkeer, downgraden. Hoe zal die hen onderscheiden? Google zal de inhoud zelf en de wijze waarop deze wordt gepromoot analyseren.

Checklist 1 - uw website is gebruikersgericht als:

Checklist 2 - het is tijd om uw aanpak van artikelen te veranderen als:

Tekstkwaliteit en -waarde kunnen niet worden gecontroleerd met diensten, maar om relevantie, inhoudsstructuur en metatagging te analyseren kunt u onze SEO content checking diensten proberen. Wij controleren de tekst, metatags, titels, afbeeldingen, links en technische parameters op een bepaalde pagina. Aan het eind laten we de tekst door onze dienst en validator lopen.

Checklist-Cordis-site
Checklist. Het is belangrijk om te voldoen.

De inhoud moet worden geschreven door experts op dit gebied

Het is belangrijk dat Bing en Google ervoor zorgen dat tips van verschillende sites de gebruikers en de gemeenschap als geheel niet schaden. Als de beoordelaars de inhoud van de pagina's gevaarlijk vinden, zal de zoekmachine de pagina's uitsluiten van weergave. Als er veel van zulke pagina's zijn, dan de hele site. Expertise is belangrijk, de site moet bewijzen dat de auteurs kennis hebben van het onderwerp.

Checklist 3 - je inhoud is expert als:

Werk aan het aantonen van de bekwaamheid van uw schrijvers.

Content moet nuttig zijn-Cordis-site
Content moet nuttig zijn.

De inhoud moet uniek zijn

De zoekmachine heeft geleerd te vechten tegen websites die zich voordoen als andere succesvolle projecten. Ze zijn geoptimaliseerd voor merkvragen van anderen die kopiëren het ontwerp, de functionaliteit en de inhoud.

Controleer uniciteit-Cordis-site
Controleer de uniciteit.

Checklist 4 - een website wordt als een kopie beschouwd als:

Als uw site zich voordoet als een ander succesvol project omdat u een deel van het verkeer ervan wilt kapen en er geld aan wilt verdienen, is de enige aanbeveling om te stoppen. Google zal je opmerken en je naar de onderkant van de ranglijst laten vallen.

Conclusie - waar gaat de inhoud heen?

Adviezen als "zoek een goede auteur", "steel geen inhoud", "schrijf om lezers te helpen, niet om het inhoudsplan af te vinken" zijn afgezaagd maar waar. Mensen zullen inhoud lezen die hun vraag beantwoordt en betrouwbaar lijkt, omdat ze te lui zijn om een twijfelachtige bron dubbel te controleren. De zoekmachines begrijpen dit, dus proberen ze dergelijke inhoud te identificeren en bovenaan te plaatsen.

Beoordeling van de lezer-Cordis-site
Beoordeling van de lezer.

Inhoud voor de website. We weten hoe het moet.

Als u kwaliteitsinhoud voor uw website nodig hebt, kunt u contact met ons opnemen. Wij schrijven zeker een gebruiksvriendelijke tekst voor u. De tarieven zijn afhankelijk van het onderwerp van uw site en het aantal tekens. Maar we zijn bereid te onderhandelen en een mooie korting te geven.

Ontwerp. Promotie. Creatie. Ondersteuning.