Hoe werken we?
Tegenwoordig is het aantal websites op het internet al lang meer dan zes cijfers. Dit toont aan dat zoveel
bedrijven tegenwoordig op het internet willen werken en daar geld willen verdienen. Iedereen vecht voor zijn
plaats in
de zoekmachine, wat zorgt voor een hevige concurrentie op het internet. Iedereen wil op de eerste pagina van
de
zoekmachine staan, anders vindt de gebruiker u misschien niet. Je kunt een kwalitatief goede website hebben,
een creatief
ontwerp, unieke inhoud, maar het is niet genoeg om in de topposities te komen. Daarvoor is er
SEO-optimalisatie. Het is
verdeeld in twee fasen: intern en extern.
Interne website optimalisatie omvat:
-
het onderzoeken van concurrenten;
-
Het creëren van een gebruiksvriendelijke websitestructuur;
-
selectie van pagina's, toewijzing van trefwoorden;
-
unieke en nuttige inhoud creëren;
-
werken met paginaparameters;
-
cross-linking;
-
Werken met Google Analytics, Google Webmasters;
-
werken met beelden.
Externe website optimalisatie omvat:
-
link building, link buying. Merk op dat we alleen " eternal links " kopen van betrouwbare bronnen omdat we
zorgen maken over de stabiliteit van uw
website;
-
zoeken naar bronnen om externe links te plaatsen;
-
Het schrijven van unieke informatie en het plaatsen ervan op thematische websites;
-
linkbuilding.